Eksperci Akademii e-marketingu
Akademię prowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży interactive, którzy z pasją i zaangażowaniem działają w obszarze e-marketingu oraz są wnikliwymi obserwatorami najnowszych trendów – zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Nasi prelegenci posiadają wiedzę i doświadczenie w różnych dziedzinach e-marketingu, a spotkanie z nimi pozwoli Tobie poznać sprawdzone sposoby na skuteczną promocję firmy oraz pozyskanie nowych klientów.

ANNA PSZCZÓŁKOWSKA
Specjalistka w zakresie komunikacji, social media i rozwoju biznesu w sieci. Koordynatorka projektu Akademii e-marketingu
Trenerka i menedżerka. Od 20 lat z niesłabnącym entuzjazmem inspiruje i doradza skuteczne rozwiązania w obszarze mediów interaktywnych. Specjalizuje się w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz projektowaniu i optymalizacji procesów biznesowych. W WeNet Group odpowiada również za wizerunek i działania komunikacyjne. Prywatnie optymistka z potężną dawką zdrowego rozsądku.

MARIUSZ DAWIDZIUK
Trener i praktyk Google Ads. Certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics.
Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi firm z sektora MSP. Konsultuje i planuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów WeNet Group. Ekspert SEM.

GRZEGORZ KORDAS
Specjalista SEO&Ecom z 10-letnim doświadczeniem sprzedażowym i z wiedzą, która pozwala mu przede wszystkim być doradcą i wsparciem dla swoich klientów.
Odważnie wdraża i testuje nowości, często idzie pod prąd wierząc, że sukces jest zawsze na końcu drogi. Wierzy w ludzi i produkty, za które jest odpowiedzialny. Prywatnie pasjonata rowerowy.

MARCIN KARWOWSKI
Ekspert i praktyk Google Business Profile. Specjalista w dziedzinie marketingu lokalnego. Ekspert Produktowy Google.
Specjalizując się w SEO lokalnym i wykorzystując wizytówki Google skutecznie zwiększa rozpoznawalność firm w cyfrowym świecie. Jego zaangażowanie i doświadczenie czynią go czołowym ekspertem w branży.

BARTŁOMIEJ MATULEWICZ
Ekspert od budowania relacji z klientem, pasjonat analityki webowej, współautor rozwiązań skupionych wokół UX.
Z branżą związany od 2017 roku, choć wiedzę o marketingu rozwijał już wcześniej, w ramach studiów. W swojej karierze zawodowej towarzyszył rozwojowi setek stron internetowych, a zdobyte doświadczenie przekłada na kolejne projekty. Prywatnie mąż, ojciec, właściciel Golden Retrievera. W wolnym czasie rozwija największy polski portal o historii piłki nożnej — RetroFutbol.